PAYPAL WKN: A14R7U ISIN: US70450Y1038 Kürzel: PYPL Forum: Aktien Thema: Hauptdiskussion

73,98 EUR
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15. Oct, 07:14:29 Uhr, Lang & Schwarz
Kommentare 134.170
A
Apo12345, 9. Sep 22:43 Uhr
1

Hier stimmt doch was ned...unfassbar....die greifen wieder die 68.21 an....3...mal wird gefährlich

Wahrscheinlich noch ein paar kleinere rauslocken bevor ggf die zinswende kommt .. nächste Woche ggf schon
NACONNI66
NACONNI66, 9. Sep 22:03 Uhr
0
Jepp, schauen wir mal💪 sell the peak buy the low morgen
b
bossmen, 9. Sep 22:00 Uhr
0

Goldman sell morgen, des wärs

Oder Buy und heute nochmal abfischen? Wir werden es sehen...
NACONNI66
NACONNI66, 9. Sep 22:00 Uhr
1
Hmm abwarten ob über Nacht die wundersame Erholung kommt
Liburna92
Liburna92, 9. Sep 22:00 Uhr
0
😂….. Morgen 1/2 raus … die will einfach auf die 66$ runter …ärgerlich 🙃
NACONNI66
NACONNI66, 9. Sep 21:58 Uhr
0

morgen eine Kauf oder Verkaufsempfehlung?

Goldman sell morgen, des wärs
NACONNI66
NACONNI66, 9. Sep 21:57 Uhr
1
Des a schmarrn
b
bossmen, 9. Sep 21:57 Uhr
0

Hier stimmt doch was ned...unfassbar....die greifen wieder die 68.21 an....3...mal wird gefährlich

morgen eine Kauf oder Verkaufsempfehlung?
Liburna92
Liburna92, 9. Sep 21:56 Uhr
0
Ja bluatz des kanns a ned sein😂😂
b
bossmen, 9. Sep 21:56 Uhr
0
intel verhält sich genauso
NACONNI66
NACONNI66, 9. Sep 21:54 Uhr
0
Hier stimmt doch was ned...unfassbar....die greifen wieder die 68.21 an....3...mal wird gefährlich
NACONNI66
NACONNI66, 9. Sep 21:54 Uhr
1
Du schaffst mich bossmen, du machst uns pleite🙈 gibt es doch ned (liburna slang)😎
b
bossmen, 9. Sep 21:52 Uhr
0
Was soll ich noch dazu sagen, ihr seht wer für die fallenden Kurse verantwortlich ist , sorry.
NACONNI66
NACONNI66, 9. Sep 21:51 Uhr
0
Gott sieht das übel aus. Sehr bärisch das Muster....Gefahr gefahr🙄
b
bossmen, 9. Sep 19:13 Uhr
5
hier sehe ich das höchste Potential! WERBUNG - „Es wird eine Menge Werbebudget für Werbung im Spray-and-Pray-Stil ausgegeben.“ – Wir haben die tatsächlichen Käufe der Kunden gesehen. - Mit ihrer Erlaubnis können wir diese Profilinformationen nutzen, um unseren Händlern unglaublich zielgerichtete Werbung bereitzustellen, die einen höheren ROI generiert. - „Wir sind die Einzigen“, die beide Seiten des Ökosystems in diesem Maßstab nutzen können. - Händler zahlen dafür durch Umrechnung.
b
bossmen, 9. Sep 19:10 Uhr
3
BRAINTREE - "Braintree has landed a very large number of beachhead customers." - "The quality of conversations that we're having with our Braintree merchants has become much stronger." - These conversations are strategic, holistic, and price-to-value is easier now that they're increasing OVAS value (Fastlane, FX, Risk-as-a-service, Ad business, etc). - Conversations are centered around value vs volume only (as per the past). Q3 / GROWTH POTENTIAL / OpEx - Pretty consistent. Nothing of note to call out. No big change in guide. - "This is a growth company." - "When we are ready to share farther out, we'll hold an Investor Day." - "Where we see opportunities for growth, we will invest in growth." - OpEx - "We're very early in that journey" to really implement AI and drive more automation vs manual work. FASTLANE / GUEST CHECKOUT - $FI and $ADYEY are distribution partners for PayPal. PayPal gets the monetization relationship / guest checkout on processors that PayPal is not even processing. Plus the network effect. - "We've got the lead because we're the only one who can bring a consumer ecosystem to bear..." - "We want this to be a platform that can be used for every merchant everywhere." - "We think this will ultimately be the default guest experience..." for those who want to grow guest conversion. - Even 40% of non-PayPal users opt in to Fastlane. Network effects! Per Chriss - we can remarket to these. "If you had checked out with PayPal, you could've saved X% on the purchase." 🔥Network effects! ADVERTISING - "There is a lot of advertising dollars spent in spray-and-pray style advertising." - We've seen customer actual purchases. - With their permission, we can leverage that profile info to have our merchants have incredibly targeted advertising, generating ROI. - "We're the only ones" who can leverage both sides of the ecosystem at this scale. - Merchants pay for it through conversion. FINAL THOUGHTS There's so much more he went over which I didn't capture here, including overall strategy with credit solutions, BNPL, customer experiences, rewards, advertising/data, divestment, buybacks, acquisitions, and vectors in the industry. And man, am I glad to be holding $PYPL as a long-term investment. Can't wait to see where Ace takes this company!
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